EUROSPINE Patient Line

Member Login

טיפולים ידניים

כירופרקטיקה

מהי כירופרקטיקה?

המילה כירופרקטיקה מקורה ביוון העתיקה ופירושה "נעשה בידיים". מניפולציה של מפרקי הגוף שימשה כאומנות ריפוי במשך מאות רבות של שנים, והיא הלב של הטיפול הכירופרקטי המודרני.

כירופרקטיקה הוא מקצוע הנכלל בטיפולי הבריאות הראשוניים שנוסד ב-1895 בארה"ב, וכיום הוא מוכר ונעשה בו שימוש ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. זהו תחום טיפולי מעשי המתמקד במערכת השריר והשלד עם דגש על טיפולים ידניים, כולל מניפולציה של עמוד השדרה.

כירופרקטיקה היא טיפול לא פולשני, בטוח ויעיל לכאבים בגב ובצוואר. כירופרקטים עוברים הכשרה המאפשרת להם להעריך הפרעות הקשורות במערכת העצבים של עמוד השדרה, ובמפרקי הגפיים, ולספק אבחנה וטיפול בהפרעות אלו.

מהי מניפולציה?

המטרה העיקרית של מניפולציה כירופרקטית, הנקראת גם התאמה, היא להפחית את הכאב, להגביר את התנועה במפרקים המושפעים, ולאפשר את החזרה לפעילות. מניפולציה היא הליך מבוקר ביותר, שלעיתים נדירות גורם לאי-נוחות. כירופרקטור מתאים את ההליך כדי לענות על צרכיו הספציפיים של כל מטופל.

טיפול כירופרקטי יכול לשחק תפקיד חשוב בתכניות שיקום ומשמש לרוב בפגיעות ספורט, עבודה ותאונות דרכים. כירופרקטים מאומנים להמליץ על תרגילים טיפוליים, וכן על אסטרטגיות שיקום ומניעת פציעה.

אנשים בכל הגילים ומכל תחומי החיים יכולים להפיק תועלת מטיפול כירופרקטי. כירופרקטים יכולים לספק מידע בעל ערך בנוגע לשמירה על בריאות אופטימאלית של השריר והשלד, ולספק עצות שיעזרו לאנשים להפחית את הסיכון לפציעות הקשורות בעבודה ובספורט.

מצבים המטופלים בדרך כלל על ידי כירופרקטים:
  • כאב גב
  • כאב צוואר
  • כאב ראש
  • צליפת שוט
  • מתיחות ונקעים מפעילויות יומיומיות
  • פציעות הקשורות בעבודה ובספורט

EUROSPINE היא אגודה של מומחים לעמוד השדרה מדיסציפלינות שונות עם ידע נרחב בפתולוגיות של עמוד השדרה. כל אופני הטיפול הידועים היטב והמקובלים לטיפול בפתולוגיות של עמוד השדרה מיוצגים על ידי חברים באגודה שלנו. אולם, האגודה אינה יכולה להיות אחראית על השימוש במידע המסופק; על המשתמש וספק שירותי הבריאות שלו להיות אחראים על ניהול הטיפול הבריאותי שלהם.
website by bestview gmbh
page last updated on 29.11.2018