EUROSPINE Patient Line

Member Login

טיפול עצמי

כשהכאב הופך לעיקש, לעיתים הרופאים אינם יכולים לעשות הרבה, והמטופל חייב ללמוד לטפל במצבו כדי להבטיח לעצמו את איכות החיים הטובה ביותר האפשרית. התערבות שמטרתה להדריך מטופלים כיצד לבצע זאת טוב יותר נקראת תוכניות לטיפול עצמי. תוכניות אלו מופעלות לעיתים קרובות על ידי רופאים ביחד עם מדריכים שהם בעצמם מטופלים. פעמים רבות הן מתבצעות בקבוצה, כך שהמטופלים יכולים ללמוד זה מזה וגם לפתח רשת חברתית שתמשיך לתמוך בהם לאחר שהתוכנית עצמה תסתיים. כמו כן, יש יותר ויותר תוכניות כגון אלה באינטרנט, המיועדות ללימוד עצמי של מטופלים, או ליצירת קשר עם אחרים מרחוק.

מטרת ההתערבויות לטיפול-עצמי היא להגביר את הכישורים ואת הידע של המשתתפים ולאפשר להם להשתמש בכישורים משופרים אלה בהיבטים של חייהם שמעבר להתערבות. תוכנית ההתערבות תשתנה, אך לרוב היא תכלול הדרכה על כאב, על פעילות גופנית ותנועה פיזית, הדרכה על טכניקות רגיעה, מידע על אלמנטים פסיכולוגיים המשפיעים על כאב כגון מצב רוח ואמונות, והגדרת יעדים אישיים.
EUROSPINE היא אגודה של מומחים לעמוד השדרה מדיסציפלינות שונות עם ידע נרחב בפתולוגיות של עמוד השדרה. כל אופני הטיפול הידועים היטב והמקובלים לטיפול בפתולוגיות של עמוד השדרה מיוצגים על ידי חברים באגודה שלנו. אולם, האגודה אינה יכולה להיות אחראית על השימוש במידע המסופק; על המשתמש וספק שירותי הבריאות שלו להיות אחראים על ניהול הטיפול הבריאותי שלהם.
website by bestview gmbh
page last updated on 29.11.2018