EUROSPINE Patient Line

Member Login

חיים בריאים ופעילים

כאב גב הוא שכיח מאוד, ואף על פי שהוא עלול להיות כואב ומפחיד למדי, ברוב המקרים הוא משתפר מעצמו בעזרת שינויים פשוטים באורח החיים והדרכה.

רוב האנשים סובלים משחיקה ובלאי כלשהם בעמוד השדרה עם ההתבגרות, אך קיימים דברים רבים שתוכל לעשות כדי לעזור לעצמך להרגיש פחות כאב, וכדי לשפר את איכות חייך.

העדויות המדעיות החדשות ביותר מדגישות את חשיבות השמירה על אורח חיים בריא ופעיל, למרות התחושה של כאב כלשהו. הדרך הטובה ביותר לטפל בכאב גב היא באמצעות פעילות גופנית קבועה, מתיחות של הגוף, אכילה בריאה, שתייה מספקת של מים ושמירה על רמות מבוקרות של לחץ. חיים כגון אלה הם גם הדרך הטובה ביותר למניעת בעיות גב ארוכות טווח. כדאי תמיד לעשות את הפעילות הגופנית שאתם רוצים לעשות, ושאתם באמת נהנים לעשות, בין אם מדובר בעבודה בגינה, בהליכה, בשחייה, ברכיבה על אופניים או במשחק עם הילדים. התחילו לזוז ותרגישו טוב יותר גופנית ונפשית. זאת המשמעות האמיתית של עמוד שדרה בריא.
EUROSPINE היא אגודה של מומחים לעמוד השדרה מדיסציפלינות שונות עם ידע נרחב בפתולוגיות של עמוד השדרה. כל אופני הטיפול הידועים היטב והמקובלים לטיפול בפתולוגיות של עמוד השדרה מיוצגים על ידי חברים באגודה שלנו. אולם, האגודה אינה יכולה להיות אחראית על השימוש במידע המסופק; על המשתמש וספק שירותי הבריאות שלו להיות אחראים על ניהול הטיפול הבריאותי שלהם.
website by bestview gmbh
page last updated on 29.11.2018